Jumaat, 21 Jun 2019

Kelebihan Membeli Barang Kemas Di PG Mall

Kemaskini pada 18/06/2022

Kelebihan Membeli Barang Kemas Di PG Mall

Entri kali ini saya kongsikan kelebihan membeli barang kemas secara atas talian di PG Mall.
 
 
1. Harga Yang Berpatutan
 
PG Mall memberi jaminan bahawa harga yang dijual adalah antara yang termurah dipasaran. Ini kerana semua barang kemas yang dijual diperolehi secara terus dari kilang tanpa melibatkan orang tengah. Ini secara tidak langsung dapat menjimatkan kos ditambah pula PG Mall tidak perlu menanggung kos tambahan lain seperti sewa bulanan, bil air dan elektrik, upah pegawai keselamatan dan sebagainya tidak seperti kedai emas yang lain.
 
 
2. Percuma Kos Penghantaran
 
Pihak PG Mall berbesar hati bersetuju menanggung segala kos penghantaran barang kemas termasuk insuran ke seluruh Malaysia. Ini bererti anda tidak perlu membayar kos tambahan semasa membeli barang kemas secara atas talian.
 
Nota:
Penghantaran Percuma hanya akan diperolehi dengan memasukkan kod kupon (sekiranya ada) ketika proses pembayaran dilakukan.
 
 
3. Penghantaran Dilindungi Insurans
 
Setiap barang kemas yang di pos dilindungi insuran sehingga RM 5,000 bagi setiap produk emas yang dibeli. Ini bererti sekiranya barang tersebut gagal sampai di tangan pembeli, pihak PG Mall akan mengantikannya dengan barang yang sama atau setara nilainya. Oleh itu, anda tidak perlu risau ditipu atau barang yang dibeli tidak sampai ditangan.
 
 
4. Komisen Pembelian
Berita baik untuk anda. Bagi setiap pembelian barang kemas di PG Mall, anda akan menerima komisen secara tunai 0.5% sehingga 2.0% dari harga barang yang dibeli (bergantung kepada status pelanggan)
 
Komisen tersebut akan dikredit terus ke dalam c-wallet setiap 25 haribulan pada bulan hadapan. Beli bulan Mei, komisen masuk bulan Jun. Anda bukan sahaja dapat berjimat membeli barang kemas, bahkan anda boleh menjana pendapatan hasil pembelian orang lain yang berdaftar dibawah nama anda.
 
Entri Berkaitan:
Kelebihan Mendaftar Sebagai Pembeli Di PG Mall
 
 
5. Pelbagai Pilihan Tersedia
 
Terdapat lebih dari 600 reka bentuk tersedia untuk dipilih merangkumi semua jenis barang kemas yang ada (gelang, cincin, anting-anting dan rantai) merangkumi pelbagai lapis umur. Apa yang anda perlu lakukan hanyalah pilih mana yang berkenan dihati, bayar melalui pelbagai saluran yang tersedia dan tunggu dengan setia dihadapan pintu rumah. Semudah itu sahaja.

Tekan pautan di bawah untuk melihat koleksi barang kemas terkini di PG Mall.


Masih belum berdaftar dengan PG Mall? Daftar DISINI


Yang menulis,
 
 
Mohd Faiz bin Abdul Manan
Dealer Public Gold

Tiada ulasan:

Catat Ulasan