Selasa, 11 Januari 2022

Bukan Setakat Emas

Buku Wang Emas, 5 Dinar & 2 keping 1 gram

Dengan membeli emas Public Gold. Anda bukan sahaja memperolehi emas berkualiti tinggi dengan harga yang amat berpatutan.
 
Anda juga akan memperolehi...

 
1. Mentor (Introducer)
 
Mentor (Introducer) yang akan membantu anda melabur dalam emas dengan betul dan selamat. Bukan seorang, dua orang, malah lebih dari itu. Mereka tidak akan memberi anda nasihat yang akan memberi kesan negatif pada bisnes mereka sendiri.
 
Dan mentorship ini untuk selama-lamanya. Bukan mudah hendak dapat bimbingan seumur hidup tahu.
 
 
2. Majlis Ilmu (Seminar/ Kursus/ Sesi Perbincangan)
 
Majlis ilmu berkaitan kewangan, pelaburan emas serta bisnes secara percuma atau dengan yuran yang berpatutan dan amat murah. Setiap kursus atau seminar yang dianjurkan tertumpu kepada golongan tertentu mengikut status bermula dari prospek, pelanggan sehingga dealer.
 
 
3. Persekitaran Positif
 
Rakan yang positif dan saling bantu membantu sebagai sebuah pasukan walaupun memiliki bisnes yang tersendiri untuk diuruskan. Memiliki rangkaian (network) yang positif dan baik itu satu rahmat terutama bagi orang buat bisnes.
 
Hendak bergerak laju, bergerak sendiri. Hendak bergerak jauh, bergerak bersama-sama.
 
 
4. Pasukan Sokongan
 
Pasukan sokongan yang dikenali sebagai G100 akan membantu anda dari pelbagai sudut seperti kursus serta seminar, menyediakan peralatan untuk bisnes dan sebagainya. Anda pasti terkejut dengan apa yang telah tersedia untuk anda guna.
 
Ia bagaikan lahir dalam dulang emas. Semua sudah tersedia untuk anda. Persoalan bukan boleh buat atau tidak. Persoalannya hendak buat atau tidak sahaja.
 
 
5. Sistem Efektif & Mesra Pengguna
 
Memiliki sistem yang mesra pengguna serta staf yang sedia membantu. Urusniaga serta bisnes boleh dijalankan atas talian 24 jam sehari, dimana pun anda berada. Selagi ada rangkaian internet dan peralatan yang bersesuaian (laptop, telefon pintar dan sebagainya).
 
Semua urusan sekarang di hujung jari.
 
 
Dan semuanya diberi secara PERCUMA dalam satu pakej. Di mana anda ingin mencari pakej selengkap ini?

Entri Berkaitan:

Yang menulis,
 
Mohd Faiz bin Abdul Manan
Dealer Public Gold

Youtube Channel:
Bukan Setakat Emas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan