Rabu, 10 November 2021

Bantu Kembangkan PG Mall

Bantu Kembangkan PG Mall

Berdasarkan maklumbalas dari beberapa pelanggan berkaitan kurangnya minat untuk membeli di PG Mall. Didapati terdapat dua faktor utama iaitu:
 
Faktor 1: Barang Dan Perkhidmatan Yang Diperlukan Tiada Di PG Mall.
Faktor 2: Harga Yang Ditawarkan Lebih Mahal Dari Kedai Sebelah (Maya @ Fizikal)
 
Dahulu...
 
Tiada apa yang boleh saya katakan untuk menyelesaikan isu ini. Berharap agar PG Mall berkembangan dengan sendirinya setanding dengan portal membeli-belah yang lain di masa hadapan.
 
Sekarang...
 
Saya boleh bagi cadangan dan penyelesaian untuk dua isu utama ini.

 
Penyelesaian 1:
 
Sekiranya barang atau perkhidmatan yang dikehendaki tiada di PG Mall. Maklum kepada saya atau Introduction anda. Kami akan maklum kepada PG Mall untuk mencari dan daftarkan penjual barang atau perkhidmatan tersebut. Hanya tunjukkan produk yang diingini supaya mudah pihak PG Mall mencari penjual atau pembekal yang berkaitan.
 
Penyelesaian 2:
 
Sekiranya barang atau perkhidmatan yang dikehendaki lebih mahal dari kedai sebelah (sama ada secara maya atau fizikal). Maklum kepada saya atau Introduction anda. Kami akan maklum kepada PG Mall supaya pihak PG Mall dapat berunding dengan penjual untuk mendapatkan harga terbaik. Hanya tunjukkan perbezaan harga antara produk di platform yang lain dengan PG Mall. Lagi mudah sekiranya penjualnya adalah orang atau organisasi yang sama.
 
Bantu PG Mall berkembang supaya dapat menyaingi portal membeli-belah yang lain. Setiap pengguna di PG Mall akan dapat insentif sama ada dengan pembelian sendiri atau orang lain yang berdaftar menggunakan pautan kita.
 
Potensi menjana pendapatan pasif tanpa had di PG Mall. Terbuka kepada semua orang tanpa syarat. Ibarat memiliki pusat membeli-belah sendiri. Dan menarik ianya PERCUMA.
 
Entri Berkaitan:
3 Langkah Mudah Membuat Duit Dengan PG Mall
 
Tiada akaun PG Mall? Daftar sekarang DI SINI.
 
 
Yang menulis,
 
Mohd Faiz bin Abdul Manan
Dealer Public Gold


Youtube Channel:
Bantu Kembangkan PG Mall

Tiada ulasan:

Catat Ulasan