Jumaat, 1 Jun 2018

Aurora Italia (Pengenalan) Oleh Public Gold

Kemaskini pada 07/10/2019

Aurora Italia (Pengenalan) Oleh Public Gold
Sumber: Yahoo Image

Aurora Italia, jenama gelang emas bermutu tinggi khas buatan itali. Diperbuat daripada emas berketulenan 750, gelang emas yang diperkenalan oleh Public Gold memiliki daya tahan dan kualiti yang tinggi tanpa menjejaskan kecantikannya. Dihiasi oleh batu permata yang berkilauan, ia dapat menambah seri bagi para pemakainya.


Artikel kali ini saya berkongsikan sedikit sebanyak maklumat tentang barang kemas keluaran Aurora Italia sebagai pengenalan kepada para pembaca untuk mengenalinya dengan lebih.


Terdapat dua kategori gelang yang boleh didapati iaitu jenis bangle dan jenis bracelet.

Jenis Bangle

Jenis Bracelet
Terdapat pelbagai jenis gelang yang dikeluarkan oleh Aurora Italia iaitu dari jenis Emas (Gold), Emas Putih (White Gold) dan Kulit (Leather).


Emas (Gold)
Emas Putih (White Gold)
Kulit (Leather)
Keistimewaan gelang tangan ini adalah kita boleh memilih pelbagai hiasan (charm) untuk dimasukkan ke dalam gelang. Setiap gelang berupaya menampung perhiasan sehingga 20 jenis bergantung saiz dan rupa. Pemilik juga boleh menentukan jenis dan susunan perhiasan (charm) yang ingin diletak di dalam gelang.

Contoh Hiasan Yang Boleh Di Masukkan Ke Dalam Gelang
Edisi Khas 2018 Sempena Hari Raya Aidilfitri
Cara Memasukkan Perhiasan (Charm) Di Dalam Rantai Gelang
Panduan Memilih Saiz@Ukuran Yang Tepat
Diharap agar artikel ini dapat membantu anda mengenali sedikit sebanyak tentang barang kemas (gelang) jenama Aurora Italia keluaran Public Gold.

Diharap agar artikel ini dapat membantu anda mengenali sedikit sebanyak tentang barang kemas (gelang) jenama Aurora Italia keluaran Public Gold.

Sila layari alamat sesawang Aurora Italia atau mengunjungi kiosk Aurora Italia yang terdekat untuk melihat senarai produk yang terkini. 

Anda juga boleh melihat senarai perhiasan yang ada dengan memuat turun katalog Disini.


Yang menulis,

Mohd Faiz bin Abdul Manan
Dealer Public Gold


Tiada ulasan:

Catat Ulasan